Nawigacja

Zobacz jak załatwić sprawę w starostwie

15.06.2020
Potrzebujesz załatwić sprawę w Starostwie Powiatowym w Bochni, poniżej kilka ważnych informacji i telefonów. W trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo Starostwo Powiatowe w Bochni jest dostępne dla Mieszkańców po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na wizytę. Wizyta w Starostowie odbywa się z zachowaniem obowiązujących wymogów bezpieczeństwa sanitarno-epidemiologicznego.

Wszelkie dokumenty i wnioski można:
• złożyć elektronicznie za pośrednictwem poczty email : kancelaria@powiat.bochnia.pl lub platformy e-PUAP - adres skrytki: ePUAP: /SPBochnia/skrytka
• wrzucić do „wrzuty” ustawionej przed budynkiem Starostwa (obszerne dokumentacje, które nie mieszczą się w okienku wrzuty - będą odbierane osobiście przez pracownika Starostwa przy wejściu od ulicy Kazimierza Wielkiego 31). Jeżeli chcą Państwo otrzymać potwierdzenie wpływu pisma do Starostwa, to proszę na składanym piśmie wpisać „Proszę o potwierdzenie wpływu”. Wówczas potwierdzenie zostanie przesłane elektronicznie (na wskazany w piśmie adres email) lub listownie (na adres korespondencyjny wskazany w piśmie).
• przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wszystkie informacje można uzyskać telefonicznie w godzinach pracy urzędu tel. 0146153700 .


Wydział Architektury i Budownictwa
Udzielanie informacji w sprawie złożonych wniosków, prowadzonych postępowań administracyjnych oraz umawianie na wizyty odbywa się telefonicznie pod numerem tel. 014 6153730 .
Korespondencję kierowaną do Wydziału Architektury i Budownictwa w tym m.in. wnioski pozwolenia na budowę, zgłoszenia, uzupełnienia – należy:
• złożyć elektronicznie za pośrednictwem platformy e-PUAP - adres skrytki: ePUAP: /SPBochnia/skrytka lub
• wrzucić do „wrzuty” ustawionej przed budynkiem Starostwa (obszerne dokumentacje (w tym projekty budowlane) składane do Wydziału Budownictwa będą odpierane osobiście przez pracownika Starostwa przy wejściu od ulicy Kazimierza Wielkiego 31) lub
• przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Wydział Architektury i Budownictwa realizuje postępowania w miarę posiadanych możliwości techniczno-organizacyjnych oraz bez zbędnej zwłoki.

Wydział Komunikacji i Transportu
W Wydziale Komunikacji i Transportu załatwią Państwo wszystkie sprawy po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się na wizytę:
• odbiór prawa jazdy, wtórniki praw jazdy - nr tel.: 014 6153787
• zatrzymane i cofnięte uprawnienia do kierowania pojazdami - nr tel.: 014 6153700 wew. 886
• wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami dla kierowców zawodowych i profile kandydatów na kierowców - nr tel.: 014 6153786
• transport - nr tel.: 014 6153781
• rejestracja pojazdów - nr tel.: 014 6153783, 014 6153700 wew. 801
• wydawanie dowodów rejestracyjnych i zmiany - nr tel.: 014 6153784

Wydział Ochrony Środowiska
Udzielanie informacji w sprawie złożonych wniosków do Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, prowadzonych postępowań administracyjnych oraz umawianie na wizyty odbywa się pod numerem tel. 014 6153702 lub 014 6153754 i 014 6153757. W sprawach geologicznych tel. 014 6153753.
Korespondencję kierowaną do wydziału należy:
• przesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej,
• złożyć elektronicznie za pośrednictwem poczty email: kancelaria@powiat.bochnia.pl lub platformy e-PUAP - adres skrytki: ePUAP: /SPBochnia/skrytka
• złożyć poprzez skrzynkę nadawczą „wrzutę” znajdującą się przed budynkiem Starostwa Powiatowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 31 w Bochni – wystawioną przed wejściem do budynku w godzinach pracy Urzędu.

Wydział Geodezji
Udzielanie informacji w sprawie prowadzonych postępowań administracyjnych odbywa się pod numerem nr tel. 014 6153733, poprzez pocztę e-mail: geodezja@powiat.bochnia.pl lub e-Puap.
Umawianie na wizyty odbywa się telefonicznie pod następującymi numerami:
• geodeci - nr tel. 014 6153736
• projektanci - nr tel. 014 6153735
• pozostałe sprawy geodezyjne - nr tel. 014 6153733