kliknij i przeciąg zamknij
Polityka jakości
Wyszukiwarka

Archiwum aktualności

Jesteś tutaj:Strona Główna » Aktualności » Archiwum aktualności » Interdyscyplina w obszarze obsługi klienta

Interdyscyplina w obszarze obsługi klienta

Dodano: 03.04.2012 08:00
Od 1 kwietnie chorzowskie centrum szkoleniowe realizuje cykl szkoleń pn. Interdyscyplina w obszarze obsługi Klienta – projekt współfinansowany dla firm. Projekt realizowany jest w formie otwartej od 01 kwietnia do 15 grudnia 2012 r., a skierowany jest do firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Celem prowadzonych szkoleń jest podniesienie kompetencji oraz wzrost wiedzy oddelegowanych pracowników w kluczowych dla funkcjonowania spółek obszarach, co w konsekwencji przyczyni się do zwiększenia konkurencyjności rynkowej.

 

 

Program obejmie swoim zakresem 270 osób . Zakres wsparcia merytorycznego obejmuje udział w modułach :

Moduł 1 . Interdyscyplina w obszarze procesu sprzedaży, zakupu.
Zakres: Techniki procesu komunikowania się, socjotechniki, podstawy NLP.

Moduł 2. Interdyscyplina w obszarze myślenia zorientowanego na wynik.

Zakres: Zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie sobą przez cele, zarządzanie projektem.

Moduł 3. Interdyscyplina w obszarze telefonicznej obsługi klienta.
Zakres: Treningi symulacje.

Moduł 4: Interdyscyplina w obszarze i interesie negocjacyjnym.
Zakres: 60 gier negocjacyjnych

Osoby zainteresowane mogą uzyskać szczegółowe informacje na temat udziału w projekcie w Biurze Zarządu: Tel. 691 795 856 , www.teme.home.pl